У сучасному світі дедалі більшого значення набуває використання цифрових технологій у роботі психолога. Одним із прикладів є застосування віртуальної реальності (VR), інтерактивних панелей та інтерактивних столів в організації психокорекційної роботи із інклюзивними дітьми. Така опція стає можливою завдяки функціонуванню STEM лабораторії.
Проєкт STEM- лабораторія реалізується на базі навчально-наукового центру комунікацій Західноукраїнського національного університету. Впровадження ідеї створення STEM-лабораторії стало можливим завдяки фінансуванню Vovk Foundation – американської неурядової організації, яка підтримує освітні ініціативи в Україні, благодійного фонду «BlueCheck Ukraine» – міжнародного фонду, що сприяє розвитку освітніх і соціальних проєктів, а також спільним зусиллям ГО “Міжнародний інститут комунікацій” – організації, яка сприяє розвитку освіти, комунікацій, лідерства і впливу та інтеграції України в міжнародний освітній простір.
У межах семінару-тренінгу «Безбар’єрний освітній простір: синергія фахівців для підтримки осіб з ООП», організованого центром підтримки студентів ЗУНУ для практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти Великоберезовицької, Великогаївської, Білецької ТГ, команда психологів STEM лабораторії Марія Бригадир, Діана Бойко, провели Ворк-шоп “Застосування VR та інтерактивних столів у психокорекційній роботі з особливими дітьми”
Гості мали змогу познайомитись із передовими підходами у сфері психокорекції дітей з розладами аутистичного спектра (РАС), які поєднують технології віртуальної реальності (VR) та інтерактивні столи. У VR-середовищі дитина може моделювати побутові ситуації (похід у магазин, розмова з учителем), вчитись емоційного розпізнавання та комунікації. Це ефективний спосіб тренування навичок у безпечному просторі.
Апробували популярні платформи роботи з інклюзивними дітьми через VR: Floreo; Project VOISS PsyTech VR. Дискутували про ризики та обмеження використання інноваційних технологій у психокорекційній практиці.








